חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפלגה ביאכטה – החופשה המשפחתית המושלמת

חופים קסומים, אתרים מרתקים, תרבויות ססגוניות ובילוי משפחתי… עכשיו קחו את כל זה והוסיפו את החוויה הייחודית של חופשה על יאכטה. מה שקיבלתם הוא מתכון לנופש משפחתי מושלם. אם נדמה לכם שחופשה על יאכטה היא עניין די מורכב, אז זהו, שלא. עםSailing Around אפשר להגשים את החלום בקלות. כל מה שצריך הוא רצון לחלוק עם היקרים ללבכם כמה ימים מדהימים, ואחר כך פשוט לדבר איתנו.

אפשרויות שונות לחופשה על יאכטה משפחתית

חשוב שתדעו שקיימות לא מעט אפשרויות לחופשה משפחתית על יאכטה. למשל, האופציה לשייט עצמאי למשפחות שיש בהן סקיפרים, או לשוט ביאכטה עם צוות מקצועי המלווה ומשיט אתכם, ויש גם המון יעדים ומסלולים העוברים ביוון, איטליה, תורכיה, קרואטיה ובמדינות נוספות בעולם.

אם אחד מבני המשפחה הוא סקיפר, ואתם מעוניינים לצאת לשייט עצמאי, כדאי בתור התחלה לדבר איתנו. כמי שמכירים את החופים, המרינות, הרציפים, המקומות היפים ביותר ואת הים עצמו, נעזור לכם לבנות חופשה אידיאלית. בין היתר נבחן את התקציב, התאריכים, משך החופשה, גילאי הנופשים, תחומי העניין שלכם, ובכלל – נבין איך הופכים חזון למציאות.

אפשרות נוספת, כאמור, היא לצאת לחופשת שייט מלהיבה ומפנקת עם אנשי הצוות שלנו. זאת אומרת, שאת היאכטה ישיט עבורכם סקיפר ואליו יכולים להצטרף צלם מקצועי, מדריך צלילה, מדריכת יוגה וכדומה. הצוות יעזור לכם לתכנן ולהוציא אל הפועל חופשה נהדרת, העונה בדיוק על החלומות, הצרכים ומה שאתם אוהבים, כגון שחייה וצלילות, סיורים וטיולים מרתקים.

לאן אפשר להפליג על יאכטה?

מסלולי ההפלגה הם עולם ומלואו. לאורך חופי יוון, איטליה, קרואטיה, תורכיה ומדינות נוספות בעולם יש המון נקודות קסומות, המשלבות בין נופים וחופים יפהפיים, לגונות ומפרצים, כפרים ועיירות שהזמן כמו עצר בהם מלכת, וכמובן מסעדות וטברנות מעולות, אתרים היסטוריים, אטרקציות לילדים, אווירה חופשית ומשוחררת, והשקט של הים.

אם נזרוק לכם שמות כמו הים היוני, האיים הספורדים, האיים הסרוניים, סקירוס, חאלקי, אגינה ועוד – יכול להיות שלא תבינו על מה אנחנו מדברים. אז בדיוק בשביל זה, באתר שלנו תוכלו לקבל מידע על חלק מהמקומות האהובים והיפים ביותר, וגם לקרוא על עקרונות תכנון מסלול החופשה.

הפלגות קונספט לפי הטעם שלכם

כפי שאמרנו, קיימת אפשרות להפלגות בוטיק המתוכננות במיוחד לפי הטעם שלכם ומלוות במדריכים שלנו. למשל, ניתן להצטרף להפלגת בוטיק חווייתית בנושא קולינריה, הכוללת סיורים באיים ובכפרים הציוריים, ליקוט מצרכים בשווקים הססגוניים והכנה של מנות אותנטיות וטעימות במיוחד. אפשרות נוספת היא לצאת להפלגת צלילה חופשית, המאתגרת את הגוף והנפש ומהווה שילוב מושלם בין נופש וספורט ייחודי, כך שתצאו ממנה עם אנרגיות נפלאות. מעבר לכך, ישנן הפלגות קונספט בתחומי הצילום, השחייה, יוגה ומדיטציה, ואם יש לכם רעיון משלכם להפלגה משפחתית – נשמח לשמוע עליו ולהגשים אותו.

רגע, האם חופשה על יאכטה מתאימה לילדים?

אם עוד לא לקחתם את הילדים לחופשה על יאכטה, בוודאי עולה השאלה – איך זה ייראה? האם הילדים באמת ייהנו? האם יהיה להם מה לעשות? אז תנו לנו להרגיע אתכם ולהסביר, שהיאכטה בעצמה וחופשת השייט בכללותה, הן מהחוויות היותר מלהיבות, מעניינות ומרגשות שהילדים שלכם פגשו. הם אפילו ישכחו מהמסכים!

כבר מהעלייה ליאכטה הילדים נכנסים לעולם אחר- החדרים שלהם והסביבה החדשה שרק מחכה שיגלו אותה. גם האופן שבו עובד המלון הצף הזה ממלא את הילדים בסקרנות, בעודם לומדים כיצד ההגה עובד, איך עוגנים, איך פותחים את המפרשים, ובקיצור – יש להם את הפנאי ללמוד סודות מרתקים של עולם השייט.

כמובן, זוהי חופשה עם אינספור אטרקציות שמתאימות גם לגילאים הצעירים, כגון שנרקול וצלילה, שייט בקיאק או בסאפ, הגעה לחופים מסתוריים, ולפי המזל – גם מפגשים עם בעלי חיים ימיים כמו כוכבי ים, צבי ים ואפילו דולפינים. בין ים לים אנו עוגנים במקומות המפגישים את הילדים עם עולמות חדשים, כפרים אותנטיים, טעמים מיוחדים, סמטאות ציוריות ואנשים שמדברים ומתנהגים אחרת. אגב, דיברנו על ילדים, אבל בטח הבנתם שגם לכם ממתינות חוויות יוצאות דופן.

אז כן, למי שמתלבט, הפלגה על יאכטה היא חופשה משפחתית נהדרת ומגבשת. בנופש הזה כל אחד יכול להתחבר אל הפעילויות והמקומות שמרתקים אותו, ובעיקר – להתחבר אל השקט, אל משפחתו ואל עצמו.

רוצים לקבל מידע נוסף על חופשת הפלגה ביאכטה?

רוצים לקבל עוד פרטים על ההפלגה איתנו או באופן עצמאי? אפשר לפנות אלינו על ידי השארת פרטים באתר, דרך הווטסאפ באתר, וגם בטלפונים 054-5691589 (ישראל) או 306971924954+ (יוון).