חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרפתקאות שייט

הרפתקאות שייט מיוחדות

בעזרת שיתוף פעולה חדש עם חברת WAVYSAIL האנגלית, אנו מתרגשים להציע הרפתקאות שייט ביעדים המיוחדים בעולם. הפלגות בבסקוטלנד, גרינלנד, דרום אפריקה ועוד… 

ההפלגות מובלות על ידי סקיפרים מנוסים מהמתקדמים בעולם וצוותים בינלאומיים. 

מצטרפים להרפתקה של פעם בחיים ? 

 

הרפתקאות שייט בסקוטלנד

השיט בסקוטלנד מציע חוויה מרתקת המשלבת את יופיו הפראי של קו החוף עם המסתורין שבאגמים העצומים. על רקע נופים דרמטיים, של טירות עתיקות והרים מכוסי ערפל, אנו יוצאים לחקור את מי ההיברידים השלווים, לנווט דרך תעלת קלדוניה המפורסמת ועוד… מזג האוויר הבלתי צפוי באזור מוסיף אלמנט של אתגר והרפתקה למסע, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי עבור סקיפרים מיומנים המחפשים גם יופי טבעי וגם שיט מאתגר. בין אם זז ההתרגשות מניווט במעברים צרים או השקט של עגינה במפרצים נידחים, סקוטלנד מספקת חווית שיט ייחודית, טבולה בהיסטוריה, נופים עוצרי נשימה ואי אפשר בלי מבשלות הויסקי המפורסמות בעולם.

אובן לסטורנווי

10 ימים, מועד יציאה - 3/7/24

סטורנווי לוויק

10 ימים, מועד יציאה - 14/7/24

וויק לסטורנווי

10 ימים, מועד יציאה - 25/7/24

הרפתקאות שייט בדרום אפריקה

השיט בדרום אפריקה הוא חוויה מיוחדת ומרגשת, המאופיינת בסביבות ימיות מגוונות ובחופים עוצרי נשימה. מהנמלים הסואנים של קייפטאון עם הר השולחן האייקוני ברקע, ועד למימי דרבן הסובטרופיים והמצוקים הפראיים של מזרח הקייפ, דרום אפריקה מציעה מגוון רחב של הרפתקאות שיט. החל מאתגרים של זרמים ורוחות מנוגדות באוקיינוסים האטלנטי וההודי, ועד חקירת המגוון הביולוגי הימי העשיר הכולל דולפינים, לווייתנים וחותמים. בין אם זה שיט לאורך קו החוף הציורי או השתתפות בשיט ים פתוח ומאתגר יותר, דרום אפריקה מספקת חווית שיט בלתי נשכחת שמשלבת יופי טבעי עם הרפתקאות ימיות מרגשות.

קייפ טאון - נמיביה - סנט הלנה

שילוב של הפלגה חופית מדהימה עם יציאה לים פתוח מאתגר לכיוון סנט הלנה

סנט הלנה לקייפ טאון

שילוב של הפלגה חופית מדהימה עם יציאה לים פתוח מאתגר בין סנט הלנה ליבשת.

גרינלנד - אלסקה - המעבר הצפוני - ההרפתקה האולטימטיבית לשייטים

השיט במעבר הצפון-מערבי מהווה אחת ההרפתקאות הימיות המאתגרות והנועזות ביותר על פני כדור הארץ. מסלול הים האגדי זה, החוצה את ארכיפלג הארקטי, מחבר בין האוקיינוס האטלנטי לאוקיינוס השקט, וחולף דרך איים נידחים, קרחונים מרשימים ושטחים שכמעט ולא נגעה בהם יד אדם. המעבר מעניק תחושת בידוד עמוקה ותנאים קיצוניים, שבוחנים את כישוריו וסיבולתו של כל שייט, אפילו המנוסים ביותר. עם השפעת שינוי האקלים על תנאי הקרח, המסלול הפך לנגיש יותר בתקופות קצרות יותר במהלך השנה, ומושך את תשומת ליבם של ימאים הרפתקניים המעוניינים לעקוב אחרי דרכם של החוקרים הראשונים. השיט דרך מעבר הצפון-מערבי אינו רק מסע על פני מים; זו מסע בעקבות ההיסטוריה, נופים פראיים וכמה מהסביבות הימיות המאתגרות ביותר בעולם.

הצטרפות להרפתקה ייחודית של פעם בחיים, להיות חלק ממשלחת שתפליג לאורך המעבר הצפוני, בין קרחונים, טבע פראי והים הכי מאתגר בעולם, על יאכטה מיוחדת שנבנת לטובת המשלחת בימים אלו.

למשלחת מצטרפים 6 אנשי צוות בלבד. כנסו להגשת מועמדות להיות חלק מהמשלחת.

הטופס נשלח בהצלחה.