חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השכרת יאכטה ביוון בסגנון הפלגות קונספט

חולמים לצאת לשייט משפחתי או עם חברים? רוצים להוסיף עוד דובדבן לקצפת הטעימה של החופשה? מה שיכול להתאים לכם הוא אחת מהפלגות הקונספט של Sailing Around, העוברות בין האיים, החופים והמפרצים של יוון.

מה זה בכלל הפלגת קונספט?

קודם כל, חופשת שייט ביוון היא חוויה העומדת בפני עצמה. גם אם לא תבחרו הפלגת קונספט ביוון, מצפה לכם הרפתקה יוצאת דופן. היינו אומרים שזוהי הרפתקה של 'פעם בחיים' אך האמת היא שאנשים רבים יוצאים אליה שוב ושוב, תוך שהם מגוונים באזורי השייט ובפעילויות.

קשה לדמיין משהו טוב יותר מחופשה על יאכטה מפנקת ומאובזרת, באווירה נעימה ואינטימית. מה כבר אפשר להוסיף אל הנופים הקסומים, הכפרים הציוריים, האתרים המסקרנים וכל השלווה והשקט של הים? אם יש משהו אחד שיכול להוסיף עוד מתיקות, אלו הפלגות הקונספט שלנו.

מדובר בהפלגות בנות שבעה ימים, על גבי יאכטה בת ארבעה חדרים זוגיים, שבכל אחד מהם יש פרטיות מלאה, שירותים ומקלחת. ביאכטה קיימים גם מטבח מצויד וסלון מרווח. לצד הסקיפר שלכם, אל צוות הספינה יצטרפו מדריך או מדריכה מקצועיים, בהתאם לקונספט שבחרתם עבור ההפלגה. אלו יכולים להיות למשל צלם מקצועי, מדריכת יוגה ומדיטציה, טבח, מדריך צלילה חופשית, או מדריך שחייה. הצוות יעניק לחופשה בדיוק את הנגיעה המיוחדת שביקשתם, תוך התמקדות בנושא או בנושאים מסוימים שאתם אוהבים במיוחד, ובהתאם לכך גם נתכנן את מסלול ההפלגה במהלך החופשה.

כמה טעימות מהפלגות קונספט

כדי שתהיה לכם הבנה ראשונית לגבי הפלגות הקונספט שלנו, הנה כמה טעימות:

● הפלגות צלילה חופשית – בהפלגה הזו מלווים אתכם מדריכי צלילה מוסמכים AIDA, המובילים אימוני צלילה חופשית לפי רמת המשתתפים, ואפילו מסמיכים אתכם אם צריך. למי שלא יודע, בצלילה חופשית לא נעזרים במיכלים אלא רק בריאות שלכם. העניין הוא לרדת אל מתחת למים, להתחבר אל הגוף והנפש. הצלילה החופשית נותנת את הטון לחופשה המשלבת ריגוש, התלהבות וחיבור לעצמכם.

● הפלגות קולינריה –הפלגות בוטיק סביב הקונספט הקולינרי, שעוברות במפרצי יוון היפהפיים. מעת לעת נעצור באיים ובכפרים, נסייר בסמטאות הציוריות ובשווקים הססגוניים, ונלקט מרכיבים להכנת ארוחות. את הארוחות תבשלו ביחד עם הטבח שלנו באותו היום, ותגלו את נפלאות המטבח היווני. למעשה, המטבח של יוון דומה למטבח הישראלי, בכך שהוא מבוסס על חומרי גלם טריים, עונתיים ומקומיים, כגון דגים, גבינות, שמן זית, ירקות ובשרים שונים. בין המנות היווניות הפופולאריות ניתן לציין למשל את המוסקה, דולמאדס, ג'ירוס, סובלאקי, וספאנקופיטה. ההפלגה הקולינרית שלנו היא חוויה ייחודית, המחברת אל הלב, הנשמה והבטן. הידע בבישול שתרכשו במהלכה ילווה אתכם כמובן גם הלאה.

● הפלגות שחייה – כאן מדריכי השחייה שלנו מובילים אתכם במקצים העוברים בינות למפרצים קסומים, באורכים המשתנים בהתאם לרמת המשתתפים. קצת בדומה להפלגות הצלילה החופשית, בהפלגות השחייה אתם נכנסים לעומק החיבור אל הים, מזרימים את הדם ומרגישים חיוניים ובריאים יותר, וכמובן זוכים בתמונות ובחוויות בלתי נשכחות.

הפלגות צילום – אם כבר דיברנו על תמונות, חובבי הצילום שביניכם בוודאי ישמחו לצרף להפלגה צלם מקצועי. כמובן, מדובר בצלם המכיר את הנקודות הכי מעניינות ופוטוגנית בים ובמפרצי יוון, שגם ישמח לתת טיפים והמלצות. מההפלגה הזו תחזרו הביתה עם תמונות אומנותיות מרהיבות, שלא יפסיקו לקצור מחמאות.

● הפלגות יוגה ומדיטציה – השילוב המושלם בין חופשה, חיבור פנימי ולכל הסובב אתכם. את תרגולי היוגה והמדיטציות תעביר המדריכה שלנו בנקודות מרהיבות ביופיין, כמובן בהתאמה לרמת הקבוצה.

מעוניינים בפרטים נוספים?

אנחנו זמינים דרך הווטסאפ באתר, וגם בטלפונים 054-5691589 (ישראל) או 306971924954+ (יוון).