חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השכרת יאכטה בקרואטיה – גלו את אוצרותיה הנסתרים של קרואטיה

קרואטיה היא יעד תיירותי פופולרי בזכות חופיה הקסומים, מימיה הצלולים, והאיים הרבים שלה המציעים שפע של אפשרויות להפלגות.

חופשת חלום על יאכטה:

השכרת יאכטה בקרואטיה תעניק לכם חופשת שיט חלומית על סיפונה של יאכטה מאובזרת להפליא, שתפליג בין האוצרות הנסתרים של קרואטיה, עם עצירות בעיירות קסומות, ערים היסטוריות ומפרצונים נסתרים.

ההפלגות מתאימות לקבוצות קטנות, כולל משפחות עם ילדים, קבוצות חברים, זוגות, ואפילו קבוצות ממקומות עבודה. השכרת יאכטה אפשרית לכולם, ואינה דורשת ידע או ניסיון קודם בשייט, בעלי רישיון שייט בתוקף יכולים גם לבחור לשוט באופן עצמאי לאורך החופים הקרואטים.

בין אם תשכרו יאכטה עם צוות או לשייט עצמאי, נוכל לעבוד יחד כדי להתאים לכם חופשה ייחודית באורך ובמסלולים המתאימים לכם.

חשוב להבין:

כאשר אנו מדברים על חופשה על יאכטה, אנו מתכוונים לכלי שיט נוח ומאובזר, כמו מלון בוטיק צף, עם חדרים נוחים, חדרי מקלחת פרטיים, מטבח מאובזר היטב וכן מגוון אזורי מנוחה בפנים ובחוץ.

מלון פרטי זה ייקח אתכם בקצב שלכם לשייט בים הצלול, לאורך חופי קרואטיה ובין האיים. שילוב של נופש מותאם אישית, יוקרה, נוף חדש, אוכל קרואטי טעים ואנשים מעניינים תעניק לכם חוויה שלא תוכלו להפסיק לדבר עליה זמן רב לאחר סיום החופשה.

שפע מסלולי שיט מרהיבים:

כשאתם שוכרים יאכטה בקרואטיה דרך Sailing Around נוכל להמליץ לכם על מגוון רחב של מסלולים ימיים מרהיבים מהם תוכלו לבחור את המסלול המושלם עבורכם. קרואטיה היא בעלת חוף ארוך ומגוון וכוללת תשתית ימית מפותחת עם מרינות יפות לאורך החופים והאיים.

כמה דוגמאות לאזורי שייט יפייפיים:

  • פארק לאומי Kornati : הפארק הלאומי Kornati הוא קבוצה של למעלה מ -100 איים ומפרצונים, עם נוף מרהיב, מים צלולים ומפרצונים מבודדים. זה אזור נהדר לשייט וכמובן לשחות, לצלול ולשנרקל.
  • Pula: Pula  היא עיר על חצי האי Istrian עם היסטוריה רומית עשירה. נמצאת באזור מפרץ Kvarner  עם חופים יפים, דיג, וייננות.
  • Split: Split  היא העיר השנייה בגודלה בקרואטיה, בעלת אווירה תוססת, ידועה גם בזכות ארמון  Diocletian  המרהיב שלה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, ונמצאת באזור Central Dalmatia sailing area.
  • Dubrovnik: Dubrovnik היא עיר מבוצרת על החוף Dalmatian, עם ארכיטקטורה מרהיבה ואווירה תוססת, ונמצאת באזור South Dalmatia sailing area.

הפלגה ייחודית אל חופי קרואטיה הנסתרים

צאו להפלגה וחקרו את אוצרותיה הנסתרים של קרואטיה במסלולי שיט נבחרים. צאו להרפתקה חופשית ומלהיבה של שחייה או צלילה בהדרכת מדריכים מנוסים וגלו את עולם המים הקסום של הים האדריאטי. הצטרפו לשייט צילום בהנחיית צלם ותיק, שיחשוף בפניכם את המקומות הציוריים ביותר ויעניק לכם את היכולת ללכוד את מהות הנוף עוצר הנשימה של קרואטיה. צללו לעומק עולם הקולינריה הקרואטי בו תגלו את נפלאות המטבח המקומי ותלמדו את סודות המרכיבים והטעמים המקומיים. ואם אתם מחפשים שלווה פנימית, הצטרפו לשייט מדיטציה ויוגה בהדרכת מדריך מוסמך.

סיילינג אראונד: המקום הראשון בדרך אל ההפלגה בים האדריאטי

בסיילינג אראונד אנו מאמינים כי הרפתקת השיט שלכם צריכה להיות ייחודית ובלתי נשכחת בדיוק כפי שאתם חולמים. בין אם אתם מחפשים חוויה עצמאית של שייט או שייט מפנק הכל כלול, או שייט עם נושא מסוים, אנו עובדים ללא הרף להפוך את חלומכם למציאות. צרו קשר עוד היום כדי להתחיל לתכנן את חווית השייט בגן עדן הקרואטי, שם הרוח האדריאטית,  חום השמש והיופי הקסום של האיים ייצרו זיכרונות שיישארו איתכם לכל החיים.