חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השכרת יאכטה בתורכיה - להכיר את תורכיה מזווית חדשה

 

תורכיה היא ללא ספק יעד נופש מועדף עלינו, הישראלים, בהיותה קרובה לישראל וגם זולה, יפה ואקזוטית, עם שפע של אתרים ואטרקציות. הייתם רוצים לגלות את המדינה מזווית חדשה? אצלנו בסיילינג אראונד תוכלו לגלות את תורכיה מחדש וליהנות מחופשה בלתי נשכחת, על ידי השכרת יאכטה בתורכיה בשייט עצמאי לסקיפרים, וכמובן גם ללא רישיון סקיפר או ניסיון קודם כשהצוות המקצועי שלנו מלווה אתכם.

 

חופשה חלומית על יאכטה 

השכרת יאכטה בתורכיה תעניק לכם חופשת שייט חלומית, על גבי יאכטה מפנקת ומאובזרת שתפליג בינות לחופיה הקסומים של תורכיה, עם עצירות במפרצונים ומרינות שלא הייתם מגיעים אליהם בחופשה רגילה, ושלל יעדים ייחודיים לבקר ולטייל בהם. ההפלגות עצמן מתאימות לקבוצות קטנות, לרבות משפחה עם ילדים, קבוצת חברים, זוגות, צוות מהעבודה וכדומה. השכרת היאכטה פתוחה בפני כולם והיא אינה דורשת ידע וניסיון קודם בשייט, אבל מי שיש לו רישיון סקיפר תקף יכול גם לבחור בשייט עצמאי בחופי תורכיה. בכל מקרה, בין אם שכרתם יאכטה עם צוות או לבד, נוכל ביחד לתפור עבורכם חופשה ייחודית באורך ובמסלולים שמתאימים לכם.

 

חשוב להבין שכשאנו מדברים על חופשה על יאכטה, הכוונה היא לכלי שייט חדיש, מפנק ומאובזר, ממש כמו מלון בוטיק צף, עם חדרי שינה נוחים במיוחד, תאי מקלחת ושירותים אישיים, מטבח מצויד ושלל מרחבי הסבה בחלל הפנימי והחיצוני. בית המלון הפרטי הזה ייקח אתכם בקצב שלכם להפלגה בים צלול אל מול חופיה הרבים והמרהיבים של תורכיה. השילוב של הפלגה אישית מפנקת, נופים חדשים, אוכל תורכי משובח, וגם המקומות והאנשים שתפגשו, יעניק לכם חוויה שלא תפסיקו לדבר עליה עוד הרבה זמן אחרי שתסתיים.

 

 שפע של מסלולי שייט מרהיבים

בעת השכרה של יאכטה בתורכיה דרכנו, נוכל להמליץ לכם על מגוון עשיר של מסלולי שייט מרהיבים, מהם תוכלו לבחור באחד המושלם עבורכם. המסלולים יוכלו לקחת אתכם בין היתר אל יעדים הבאים:

  • בודרום- עיר החוף הקסומה בודרום על רחובותיה היפהפיים, מוקפת בחופי ים חוליים ומים צלולים. 
  • פטייה- עיירת חוף עתיקה וציורית שבסמוך לה מצוי עמק פרפרים קסום וחוף אולודניז שיצא מתוך גלויה.
  • גוצ'ק- כפר דייגים יפהפה עם סמטאות מרוצפות ומפותלות, נמל ציורי, מקומיים מסבירי פנים וים כחול ונוצץ.
  • דאטקה- יעד שופע בהיסטוריה, מושלם לחובבי הארכיאולוגיה, שיש בו מסעדות מעולות וחופים נהדרים.
  • קאס- עיירה קדומה המציעה שפע של פעילויות ואטרקציות לחופשת ים, לרבות מפרצונים מבודדים ומרהיבים שאליהם ניתן להגיע בקיאק או בסירה.

היעד המושלם לשייט בים התיכון

בין מדינות הים התיכון, תורכיה הינה מהיעדים המושלמים להשכרת יאכטה. בתור התחלה מדובר במדינה קרובה לישראל, עם טיסה קצרה במיוחד. בתורכיה גם יש מזג אוויר נהדר לחופשת שייט, עם אקלים חמים ונעים שעומד בממוצע בחודשי הקיץ על שלושים מעלות.

מעבר לכך, יחסית לאירופה תורכיה היא יעד חופשה זול, אבל כזה המציע שפע של פעילויות ואטרקציות לכל גיל, החל מטיולים, ועד למסעדות וקניות.

כמו כן, לתורכיה יש רצועת חוף ארוכה, מגוונת וקסומה, עם מעל לארבע מאות חופים שתיירים מגיעים אליהם מכל רחבי העולם. החופים מוקפים בנופים עוצרי נשימה ובהיסטוריה ארוכת שנים הניכרת בערים, בעיירות ובכפרים הציוריים, ובמגוון אתרים עתיקים. וכמובן, אי אפשר לדבר על תורכיה מבלי להזכיר את המטבח המפואר, העשיר ומלא הטעמים. 

המטבח התורכי מציע מגוון גדול של מרקים שאיתם הטורקים מתחילים באופן מסורתי כל ארוחה. כמו כן, הוא מפורסם במאפים המופלאים שלו, כמו בורקס מבצק פילו, סו בוראי המשלב גבינה עם בצק פילו חם, ולחמג'ון שהינו מאפה שטוח עם בשר טחון. חוץ מזה, תורכיה היא גם מולדת הקבבים, שתשנה לכם את לגמרי את התפיסה לגבי המאכל זה, וזה עוד לפני שהזכרנו את שלל המאכלים הצמחוניים והבשריים, גבינות לבנות מעולות, ממולאים שונים, קדרות כבש, מאכלי דגים בסגנון בוגולמה, ומגוון מתוקים ים תיכוניים משובחים כמו חלבה, כנאפה, מלבי ועוד.

 

עכשיו זה הזמן לתכנן את החופשה הבאה!

לחצו כאן ליצירת קשר ונחזור אליכם עם כל הפרטים, או צרו קשר בעזרת כפתור הוואטסאפ.

logo black-svg

שאלות ותשובות

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
logo black-svg

עדויות

עמית גרושקו
עמית גרושקו
קרא עוד
If you are looking for a unique experience, a professional team that works and cheers from the heart - this is the time to choose Ronen and embark on an unforgettable experience! Highly recommend ❤
Tal Shalev‏
Tal Shalev‏
קרא עוד
Thank you Ronen for the wonderful experience while sailing with you and your team. Every little thing was taken care of and we just enjoyed our time onboard. We’ll do it again for sure. Now there’s only the question of where to next time ;)‏
Shimi Limor
Shimi Limor
קרא עוד
A tremendous experience. Uncompromising professionalism. I had an amazing experience. Cruises on a yacht from Athens are only with them.